De Dag van de Ondernemende student

In samenwerking met het Marian van Os Centre of Expertise Ondernemen heb ik alle uitingen voor het evenement ‘De dag van de Ondernemende Student‘ van de Hanzehogeschool ontworpen. 

In leuke brainstormsessies ontstaan leuke ideeën! Het creatieve gebouw waar het evenement in plaats vindt was de basis. Vervolgens heb ik met vier kleuren gewerkt die aansluiten bij wat het event moest uitstralen. De kleur oranje staat natuurlijk vast, aangezien dat de huisstijl kleur van de Hanzehogeschool is. De kleuren paars, blauw en zwart zijn toegevoegd. Het geeft een mooie frisse combinatie en de kleuren staan voor creativiteit, betrouwbaarheid en kracht.

Het evenement is opgedeeld in twee delen. Eerst volgt een selectie event, waarin deelnemers zich kunnen kwalificeren voor de drie finale plaatsen op het festival ‘De dag van de Ondernemende Student’. Op dit festival wordt de winnaar bekend gemaakt. Hieronder de communicatie uitingen voor de beide events.

Selectie event

Festival 'De Dag van de Ondernemende Student'