Summerschool campagne

In samenwerking met Zonnehuisgroep Noord is de Summerschool campagne opgezet. Het doel van de campagne was het werven van minimaal 50 jongeren. Deze campagne is gericht op ambitieuze jongeren tussen de 16 en 24 jaar, die een zorg gerelateerde opleiding volgen en in de zomer een vakantie- of bijbaan zoeken.

Samen met Zonnehuisgroep Noord zijn we tijdens het brainstormen tot een idee gekomen hoe wij de aandacht van de jongeren gaan trekken. De invalshoek voor deze Summerschool campagne was een hippe, vrolijke, zomerse look. 

Voor deze campagne heb ik het beeldmateriaal gemaakt, de vormgeving van de offline en online uitingen ontworpen en heb ik de social media campagne ingericht en laten draaien op Facebook en Instagram. Hieronder zijn de uitingen van de Summerschool campagne te zien.  Uiteindelijk hebben 40 jongeren deelgenomen aan de Summerschool en werken zij nu als zorgassistent bij Zonnehuisgroep Noord. 

Social media advertenties